HTML

neteschet

Egymás után hallottam barátaimtól, ismerőseimtől, hogy cheten, ismerkedési oldalakon járogatnak, amikor idejük van, több-kevesebb sikerrel. Vannak ismerőseim akik csak beszélgetni, de olyanok is vannak akik ismerkedési szándékkal járnak ezeken az oldalakon. Ők vettek rá engem, hogy próbáljam ki a megadott oldalakat, beszélgessek, hátha nekem is szerencsám lesz. Belavvom vonakotam nagyon, hogy ilyen oldalakra menjek, igy eléggé hosszassan kellett győzködni engem hogy végre rávegyem magam. Ha neked is van netes élményed és szeretnél publikálni az oldalon kérj meghivót!

Friss topikok

Linkblog

Ismerkedésem első napja

2010.03.24. 06:58 tunde3

Barátaim sokszori unszolására, én is felnéztem az ajánlott oldalra. Bár eléggé szkeptikus vagyok az ilyen ismerkedési formációval, azért egy próbát meg ér a dolog. Gondoltam ha az ismerőseimnek bejöttek ezek az oldalak, megpróbálom én is. Egy napon kora délután épp volt egy kis lélegzetvételnyi időm, gondoltam most kipróbálom az egyik ajánlott oldalt. Beregisztráltam a nevemmel és beléptem. Épphogy beléptem már jelentkezett egy férfi. Már a köszönésén megdöbbentem, mert azt irta sya. Nem volt ott az órán amikor tanitották hogy kell helyesen irni, vagy beszélni, rá is kérdeztem, a válasz meg is érkezett hamar külföldön van és a billentyüzet hibás. Na kérdezett tovább, általános kérdésekről, érdeklődtem én is róla, de a beszélgetésből kiderült sokkal fiatalabb a valóságban mint kiadja magát. Ráadásul egy alkalmi kapcsolatot szeretne. Mondom én csak beszélgetnék, nem ismerkedem. A válasz nem maradt el hirtelen én lettem a világ legrosszabb nője olyan szavakkal halmozott el. Ezek után kiléptem az oldalról és egy jó ideig felé sem néztem az oldalnak.

2 komment

Címkék: laptop szerelem társkeresés ismerkedés chet

A bejegyzés trackback címe:

https://neteschet.blog.hu/api/trackback/id/tr661864229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilaló · http://nemugyvanaz.blog.hu/ 2010.03.26. 22:47:51

Alapból elítélem az ilyen oldalakat. Nem látom értelmét. Ha van ideje az embernek leülni neten csajozni/pasizni, akkor arra is van ideje, hogy elmenjen egy szórakozóhelyre ismerkedni.
Ott egyből láthatod, hogy mit 'kapsz', és mit tudsz adni. Félreértés ne essék, én nem a külső alapján ítélek. Én gesztusokra, mozdulatkora, beszédre gondolok. Neten bármit meg lehet tenni. Személytelen az egész.
Egy kis bátorság kell hozzá, de ez nagyon nincs meg az emberekben. Elégedetlenek magukkal, mindennel. Miközben egyszerűen el kellene fogadniuk magukat, és boldogan élni.
Természetesen virtuálisan minden könnyebb, az lehetsz aki akarsz. Megjátszhatod magad, eladhatod magad bárminek. De miért nem az akarsz lenni, ami vagy?

téze' 2010.03.27. 11:02:01

Nem chat az a chet?
süti beállítások módosítása