HTML

neteschet

Egymás után hallottam barátaimtól, ismerőseimtől, hogy cheten, ismerkedési oldalakon járogatnak, amikor idejük van, több-kevesebb sikerrel. Vannak ismerőseim akik csak beszélgetni, de olyanok is vannak akik ismerkedési szándékkal járnak ezeken az oldalakon. Ők vettek rá engem, hogy próbáljam ki a megadott oldalakat, beszélgessek, hátha nekem is szerencsám lesz. Belavvom vonakotam nagyon, hogy ilyen oldalakra menjek, igy eléggé hosszassan kellett győzködni engem hogy végre rávegyem magam. Ha neked is van netes élményed és szeretnél publikálni az oldalon kérj meghivót!

Friss topikok

Linkblog

Még mindig a Pasik...

2010.04.02. 11:52 tunde3

minden nönek meg van a maga szépsége.valaki a mosolyával valaki az arcával valaki a testével és valaki a szövegével veszi le a férfit a lábárol.fiuk légyszi ne mert a homokozos korszakombol kinötem. szeretek bulizni de otthol is elvagyok ha nem egyedül kell lennem. imádom a jo kajákat,a jo bulikat,szeretem a sebességet,gyülölöm ha nem öszinte vki.nem szeretem a csönacit.szivesen hallgatok DEPECHE MODEot nagyon megnyugtat.irj bátran. Ha nem irok ne válaszoj!Ha nen irsz én sem teszem!!

Felesleges fényezni őnmagam! EZ nem az én világom! Ismerj meg,kérdez és alakits te ki saját véleményt!! NEM vagyok tőkéletes és már nem is leszek azt hiszem!!! Sohasem érttetem a nőket de TISZTELEM és SZERETEM őket!! A NŐ az legyen NŐ! Viselkedjen NŐKÉNT és őltőzőn is ugy!!! Könyörgöm... legyen fényképed, és ne kelljen kérni! Ez a minimum... ha valaki nem vállalja fel Önmagát akkor ott valami nem stimmel.

Bizalom mert ha az nincsen akkor felesleges minden
"...Egy idő után megtanulod a finom különbségtételt a kézfogás és az önfeladás között, és megtanulod, hogy a vonzalom nem azonos a szerelemmel és a társaság a biztonsággal. És kezded megérteni, hogy a csók nem pecsét és a bók nem esküszó. És hozzászoksz, hogy emelt fővel és nyitott szemmel fogadd a vereséget, a felnőtt méltóságával, nem pedig a gyermek kétségbeesésével. És belejössz, hogy minden tervedet a mára alapozd, mert a holnap talaja túl ingatag ehhez. Egy idő után kitapasztalod, hogy még a napsugár is éget, ha túl sokáig ér. Műveled saját kertedet, magad ékesíted fel lelkedet, nem mástól várod, hogy virágot hozzon neked. És megtanulod, hogy valóban sokat kibírsz, hogy valóban erős vagy és valóban értékes vagy!"

Örülök, hogy az adatlapomat olvasod
Szeretnék egy új életet kezdeni valakivel aki szeret és én viszont szerethetek. Én 40 éves férfi vagyok akinek most van folyamatba a válása. A laza kötöttségek nélküli kapcsolat is érdekel ha ilyet szeretnél. Légy bátor és kérdez.
Ha valakinek küldök  neki egy levelet, legalább válaszoljon rá ha mást nem csak annyit, hogy nem vagy valamit.

Élj saját elképzeléseid szerint. Így a siker a saját érdemed, és eseteleg a rossz döntésért is csakis magad okolhatod.

Mind addig nem vagy túl valakin, míg nem találsz valakit akiért újra doboghat a szíved.

Belső mellett a külső is számit
Szép nő minden bokorban terem de kevés köztük az értékes. A szépség múlandó az de a belső érték örök.

Titkos és diszkrét kapcsolat
Van párom csak sajnos elég kevés a szex otthon, nem azért mert baj van köztünk csak ö nem olyan tüzes típus. Meg nekem Ő volt az első és idáig az egyetlen nő az életemben (szex terén) szeretném kipróbálni hogy milyen lehet más lány érintése.Ezt ő megérti Ezért keresnék olyan lányt aki hasonló problémával küzd vagy megérti a gondomat és benelene egy diszkrét kapcsolatban, mert nem szeretném tönkretenni a házasságomat, de a szex az más tészta.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neteschet.blog.hu/api/trackback/id/tr661889144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása